poniedziałek, 26 stycznia 2015

Szybkie ciacho z mikrofali

Czasem mamy wielką ochotę na coś słodkiego, a w domu kompletnie nic nie znajdziemy. Jak na złość sklepy są pozamykane, lub mamy dzień lenia :P Ja również mam słabość do słodkości i czasem nachodzi mnie w najgorszym momencie, wtedy wygooglowałam ten przepis ( blog-babeczka.blogspot.com)! Smakuje jak czekoladowa babka, można ją podawać jako muffiny z bitą śmietaną i owocami lub po prostu w miseczce, tak jak ja ^^ Moim zdaniem jest dużo lepsza od tak zwanych "babeczek z kubeczka" bo robimy ją ze składników, które znamy!





Składniki:

  • 3 łyżki mąki,
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia,
  • 3 łyżki cukru,
  • 3 łyżki mleka,
  • 3 łyżki oleju,
  • 1 jajko,
  • 3 łyżki kakao
W miseczce roztrzepujemy jajko. Dodajemy olej i mleko ( nie miałam mleka w domu i dodałam śmietankę 30% wyszła równie dobra :) ) i dokładnie łączymy. Następnie dodajemy suche składniki i całość dokładnie mieszamy. Wkładamy do mikrofalówki, ustawiamy na największą moc. Gdy ciasto wyrośnie zostawiamy jeszcze na chwilę. Jeżeli chcemy uzyskać konsystencję brownie można szybciej wyciągnąc ciasto, im dłużej będzie trzymane w mikrofali tym będzie bardziej suche.


Bon Appetit!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz